Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Molvig - 29 januari 2013 15:28

Haha, ja nu var det nästan ett års sedan jag skrev och tänkte att det var dax igen. VAD HAR HÄNT? Den största nyheten skulle väl vara att jag blivit singel;) ja det var väl det.. kommer inte på något annat "viktigt" som har hänt. Vad händer i mitt liv just nu? Jag håller på att tillsammans med två andra vänner att skriva all musik till våran slutproduktion (musikal), vi är strax klara och v.8 åker vi till studion och spelar in. Man utvecklas som tusan att göra något sånt här stort projekt, och vi växer samman allihopa som håller på med det.
För tillfället är jag väl "arbetslös", jag jobbar inte på gekås längre kanske till sommaren men det hade varit roligt att hålla på med något annat för en gångs skull. Fick en förfrågan om jag skulle vara intresserad av att jobba på en kryssning som dealer till blackjack, då jobbar man två veckor hemma två veckor osv..Kanske hade varit kul :) That's it for today.. fortsättning följer

..  



  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards