Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

Det går framåt!

Av Elin Molvig - 4 februari 2013 19:45

Nu är en spännande helg över, den har bjudit på mycket kan jag säga. Jag var ute med tjejerna i fredags, sjukt mysigt att bara vara vi. Haha nämde jag att jag skulle gå imellan ett slagsmål och fick en smäll. Det var i och för sig inte meningen menmen.. haha. Ska nog inte göra det mer.. men jag är samtidigt inte den personen som bara står och kollar på. 
Jag ska försöka med dagens låt, alltså inte riktigt varje dag men när jag känner för det. Och idag vinner Eminem med låten Not Afraid. Man är inte alltid starkast ensam!

     

 
 
Lisa

Lisa

4 februari 2013 22:07

fin blogg! titta gärna in på min!

http://kisa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Molvig - 5 februari 2013 21:44


Hejhej, jag har nu under eftermiddagen spenderat tiden på Halmstad badhus tillsammans med nästan halva skolan. Haha när jag är i vattnet så märks det inte att jag är 18 år, känner mig som 8år haha. Riktigt kul men trött blir jag. Och så är jag försky...

Av Elin Molvig - 29 januari 2013 15:28

Haha, ja nu var det nästan ett års sedan jag skrev och tänkte att det var dax igen. VAD HAR HÄNT? Den största nyheten skulle väl vara att jag blivit singel;) ja det var väl det.. kommer inte på något annat "viktigt" som har hänt. Vad händer i mitt li...

Av Elin Molvig - 12 februari 2012 21:21

Då var helgen slut, tänkte summera helgen lite, har varit med min underbara familj, och med min släkt och självklart med min pojkvän. Har tagit hand om han, eftersom han blev sjuk :(. Vill ni veta en sak som suger? På tisdag är det alla hjärtans dag ...

Mod

Av Elin Molvig - 8 februari 2012 19:55


I min presentation skrev jag om att våga ta det där extra steget. Jag har en utmaning framför mig.. Nästa fredag är det audition för x-factor. Jag tror jag ska söka, detta skrämmer mig lite. Men vad är det värsta som kan hända igentligen? Även om jag...

Av Elin Molvig - 7 februari 2012 11:54


Det är svårt att vara någon som jag inte är, många männsikor hade nog sagt tvärt om, att det inte alltid är lätt att vara sig själv. Att inte bli accepterad som man är, att behöva gå runt och tänka på vad folk tycker och tänker om en hela tiden. Unde...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards